spółki

20.05.2015 20:24
Czytam bankiera, ale jest tam wiele sprzeczności. Jedni wieszczą, że tam są trupy w szafie, inni, że to dobra sytuacja na dobieranie. Moim skromnym zdaniem CRM miało świetną passę, urosło bardzo, ale nie wykorzytało swojej szansy na takie pokaźne wzrosty jak EEX. Zyski są, wyniki też niezłe, ale spada. Może ktoś z góry ma w tym jakiś interes? Na razie patrzę dalej na niego, ale z ogromnym dystansem. 

Tam jest mnóstwo opini nt. tej spółki. Ja uważam, że spółka jest tak zle postrzegana przez rynek, tylko i wyłącznie z racji mało wiarygodnego i pazernego prezesa. To co sie wydarzyło ostatnio, czyli konflikt z tym naukowcem Warchulskim, nie powinno mieć miejsca. Przecież CRM ma chyba jakąś obsługę prawną, która zobowiązana jest do przygotowywania klarownych umów, żeby nie dochodziło do podobnych sytuacji. Aktualnie spółka jest notowana ok. 40% niżej r/r, a przecież zyski jej sukcesywnie rosną. Prezes prognozował na br. ok. 200 mln zł przychodów, z czego >90 mil zł było za I półrocze. Wygląda na to, że nic w tym względzie sie nie zmieniło, wiec nie ma powodów do takiej paniki, jaka niedawno miała miejsce. Projekt BB, na który wszyscy liczą zapewne będzie zrealizowany, z opóznieniem - ale będzie. Więc sytuacja w spółce nie jest zła, no ale kurs nie odbija. Ja podejrzewam, że za tym kryje się jeszcze coś innego, ale to się w krótce powinno okazać. CRM jest moją inwestycją długoterminową i przykro mi, że sie tak na tej spółce zawiodłam, ale trzymam dalej, bo jestem pewna, że wszystko skończy się optymistycznie.

© 2015 Todos los derechos reservados.

Haz tu página web gratisWebnode